Günün Şarkısı 20 Nisan 2019


Sibel Tüzün – “Olaylara Gel”


Sibel Tüzün’ün yeni şarkısına çektiği videonun altına yazılan yorumları okurken şöyle bir cümle gördüm: “Laf sokmak yok, intikam yok, kadın sevgilisi ile flört ediyor, dans edelim diyor, daha ne olsun.” Bu cümleyi görünce de Sibel’le 2017 Ağustos’unda yaptığımız röportajda söyledikleri geldi aklıma: “Ben çemkiren şarkılardan kişisel olarak hiç hoşlanmıyorum. Karşındakine niye kötü bir şey söyleyesin ki? Niye ağzının payını veresin? Öyle ya da böyle sevmişsin onu, bu hırs niye? Ben o duyguyu ulaştıramam insanlara, yakıştıramam kendime.”


Geçtiğimiz günlerde Arinna Müzik etiketiyle yayımlanan teklinin adı: “Olaylara Gel”. Söz ve müziği Saadettin Dayıoğlu’na ait şarkının iki farklı versiyonu var teklide. Video versiyonu Aytun Gelgin’in imzasını taşıyor. Diğer versiyon ise Hakan Caneroğlu tarafından yapılmış.


Hakikaten şöyle çemkirmeyen, “atarlanmayan”, iyi kalpli pop şarkısı az bulunur oldu. “Olaylara Gel” böyle bir şarkı. Pozitif, ateşli, heyecanlı, “funky” bir dans şarkısı. Bir “hit” değil belki ama tam Sibel Tüzün’lük bir şarkı olduğu kesin. Saadettin Dayıoğlu ismini giderek daha sık duymamız boşuna değil. “Kişiye özel” şarkılar yapmayı, kime neyin yakışacağını iyi biliyor Dayıoğlu. Her besteciye nasip olmayan bir terzilik mahareti var. Sibel Tüzün de hem nüanslı şarkıcılığını hem de görsel averajını iyi kullanarak şarkıyı bir karnavala dönüştürmüş.


Ben şarkının Aytun Gelgin versiyonunun eğlencesini sevdim ama daha elektronik kafaları sevenlere Hakan Caneroğlu versiyonunu da öneririm.    

Yavuz Hakan Tok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder