Günün Şarkısı 19 Mart 2019

Ozan Denli – “Elveda”


Doğrusu bu ya, tanımıyordum. YouTube epeyce çok “cover” videosu varmış. Bir de Yol Arkadaşları grubuyla performans videoları. Ben sadece bir tek şarkısına takılıp araştırdım. Hakkında çok fazla da bilgi bulamadım ama Ozan Denli’yle böyle tanıştım. İyi bir ses, sıkı bir müzisyen bir tek şarkıyla bile kendini fark ettiriyor.


Ozan Denli’nin ilk teklisi “Elveda” geçtiğimiz günlerde DMC etiketiyle yayımlandı. Şarkının sözleri Cem Arslan’a, müziği ve düzenlemesi ise Ozan Denli’ye ait.


Nicedir duymadığımız kadar güzel bir Türk usulü “rock” şarkısı “Elveda”. Kendi kulvarında iyi düzenlenmiş, iyi çalınmış, iyi söylenmiş. Şarkının B bölümlerinde Türk dizi müziklerinde duymaktan usandığımız yaylı partisyonları olmasaymış ya da en azından o şekil olmasaymış daha mı iyi olurmuş sanki, onu bilemedim. Bir taraftan da nakarata doğru giderken verdiği coşkuyu da sevdim, o ayrı ki şarkının nakaratı epeyce güçlü.


Velhasıl bu şarkı bahanesi olsun; Ozan Denli takibe alınması gereken bir müzisyen. Müziği ve sesiyle dolaştığı yerlerde nicedir bir boşluk var; o boşluğu pekâlâ doldurabilir.

Yavuz Hakan Tok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder