Günün Şarkısı 21 Ocak 2019


Berksan – “Sakin”


2017’de yayımlanan “Ben adlı teklisiyle birlikte Sony Müzik’e transfer olmuştu Berksan. Aynı yıl içinde “Yok Öyle Dünyam” adlı ikinci teklisini de çıkardı ve her iki şarkı da hatırı sayılır derecede ilgi gördü. Özellikle “Ben”i yaz boyunca gittiğim her yerde duydum desem abartmış olmam.


Aslında bu teklilerle beraber yeni bir yola da girdi Berksan. 2000’lerden bu yana süregelen bir Türkçe pop şekli var biliyorsunuz, sözler, ritimler, melodik yürüyüşler… O aynılıktan sıkılmakla kalmamış, demode de bulmaya başlamıştık. İşte Berksan oradan kendini sıyırıp dünyadaki güncel ritim ve düzenleme anlayışına uygun şarkılar yapmaya başladı ve haliyle de bugünün pop dinleyicisini yakaladı. Tabii bu başarı da düzenlemeleri yapan Turaç Berkay Özer’in de payı büyük.


Berksan’ın yeni teklisi “Sakin”, geçtiğimiz günlerde yine Sony Müzik etiketiyle yayımlandı. Şarkının söz ve müziği Berksan’a, düzenlemesi Turaç Berkay Özer’e ait. İki kardeş yine modern bir “sound” ve ritim anlayışında, kulağı çabuk yakalayan, hoş bir pop şarkısı yaratmışlar. İkisini de tebrik etmek lazım.
   

Yavuz Hakan Tok

1 yorum:

  1. Harika bir şarkı olmuş Berksan ilk çıktığından bu zamana kadar her albümünün her şarkısının üstüne katarak ilerliyor. Bu zamanda eskimeyen şarkı yapmak zor iş bunu başardığı ve Güzel söz ,beste, yorumun; Harika sesin için, emeğin için sonsuz teşekkürler♥️🙏🏼

    YanıtlaSil