Günün Şarkısı 17 Ocak 2019


Funda Arar – “Senden Öğrendim”


10 yıl önce 10 yıl sonra furyası bütün hızıyla devam ederken ben de bugünün şarkısını 10 yıl öncesinden seçeyim bari dedim. 2009’un Mart ayı başında TMC etiketiyle piyasaya çıkan “Zamanın Eli”, (Kıraç’la yaptığı düet albümü ve alaturka proje albümü “Rüya”yı ayrı kategorilere koyar isek, Funda Arar’ın beşinci albümü idi. Artık rüştünü ispat etmiş ve yerini sağlamlaştırmış bir şarkıcı olarak Funda Arar bu albüme bütün tecrübesini dökmüş, albüm, CD satışlarının giderek düşmeye başladığı o günlerde hiç de fena olmayan bir satış başarısı da yakalamıştı.


Bu başarıda ilk klip şarkısı olarak seçilen “Senden Öğrendim”in payı büyüktü. Albüm sıralamasında onuncu sırada olmasına rağmen çıkış şarkısı seçilmesi boşuna değildi. Şarkı günün “hit” standartlarında değildi belki ama hem sözleri hem de bestesi itibariyle her daim sevdiğimiz pop-alaturka şarkıların, Yeşilçam filmi şarkılarının, Türkçe tango klasiklerinin izlerini taşır gibiydi. Bu yüzden hem kulağımıza hem de kalbimize çok yakın geldi.


Burcu Tatlıses’in sözlerini yazdığı, Febyo Taşel’in bestesini ve düzenlemesini yaptığı “Senden Öğrendim” Türk pop müziğin yakın döneminde yazılmış en güzel şarkılardan biri. Bir kez daha hatırlamakta fayda var.


Yavuz Hakan Tok

1 yorum:

  1. Ne güzel yazdın. "Senden öğrendim" çok iyi şarkıdır.

    YanıtlaSil